Veelgestelde vragen

Algemene vragen

Wat is de minimale besteleenheid?

Kan ik een offerte aanvragen?

Kunnen de Thuiswerkgeschenken op huisadressen geleverd worden?

Hoeveel bedraagt het transport naar een bedrijfslocatie?

Wordt mijn order bevestigd?

Hoe worden de Thuiswerkgeschenken geleverd?

Hoe worden de Thuiswerkgeschenken verpakt?

Is mijn Thuiswerkgeschenk wel op voorraad?

Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw?

Hoe zit het met garantie?

Kan ik een combinatie van Thuiswerkgeschenken bestellen?

Wordt mijn bestelling gegarandeerd op de door mij aangegeven dag geleverd?

Kunnen wij een eigen wenskaart of brief laten mee verpakken in het Thuiswerkgeschenk?

Waar kan ik als bedrijf terecht met mijn klacht?

 

Antwoorden

Wat is de minimale besteleenheid?

Alle geschenken zijn vanaf 12 stuks in ieder aantal te bestellen. Bij orders onder de €500,- berekenen wij €25,- kleine ordertoeslag.

Ga terug naar boven


Kan ik een offerte aanvragen?

Ja, dat kan. Op de site kunt u zowel een offerte aanvragen als direct bestellen. Indien u vanuit uw offerte wilt bestellen dan kunt u de offerte per mail of telefonisch accorderen, daarna wordt uw bestelling verwerkt in ons ordersysteem en ontvangt u de bevestiging/factuur per mail.

Ga terug naar boven


Kunnen de Thuiswerkgeschenken op huisadressen geleverd worden?

Ja, dat is mogelijk. Wij berekenen daarvoor € 7,95 per pakket en €4,95 per brievenbuspakket. Het pakket wordt van extra verpakkingsmateriaal voorzien ter bescherming tijdens het individuele transport, eventueel wordt een kaartje met uw gegevens als afzender meeverpakt, de verzendstickers worden op de dozen geplakt en verstuurd. U ontvangt een Excel bestand waar u de adresgegevens in dient te vullen.

Ga terug naar boven


Hoeveel bedraagt het transport naar een bedrijfslocatie?

Verzending doen wij voor een vast tarief per afleveradres. De tweede en volgende pallet per afleveradres leveren wij altijd gratis. Uw bijdrage in het transport voor de eerste pallet bedraagt € 37,50 per afleveradres (keer 2 voor België). Losse pakketleveringen naar individuele adressen bedraagt € 7,95 (keer 2 voor België) per pakket. De pakketten worden voorzien van extra inpakmateriaal ter bescherming, uw gegevens als afzender worden toegevoegd en de verzendstikkers worden op de dozen geplaatst. Transport naar overige landen is maatwerk, prijzen worden op aanvraag verstrekt. Expresslevering voor 12:00 is mogelijk, de kosten hiervoor bedragen €29,95 per adres.

Ga terug naar boven


Wordt mijn order bevestigd?

Na ontvangst van uw bestelling ontvangt u direct uw orderbevestiging/factuur op het door u opgegeven mailadres. Dit is uw bewijs dat uw bestelling in goede orde ontvangen is. Indien u geen mail ontvangt, controleer dan uw spambox of neem contact op met onze klantenservice.

Ga terug naar boven


 

Hoe worden de Thuiswerkgeschenken geleverd?

De Thuiswerkgeschenken worden bij levering op de bedrijfslocatie keurig en zorgvuldig op pallets geplaatst, strak in krimpfolie gewikkeld en voorzien van een duidelijke pakbon. De pakketten worden op de begane grond afgeleverd tot over de eerste drempel. Pakketten naar huisadressen worden bezorgd met PostNL en gewenst kan de ontvanger een tracking nummer ontvangen.

Ga terug naar boven


Hoe worden de Thuiswerkgeschenken verpakt?

Alle artikelen worden met zorg verpakt. Alle artikelen naar boven gericht en extra beschermd verpakt met feestelijke cellofaan sliertjes van gerecyclede materialen. Het geheel wordt feestelijk en als cadeau verpakt.

Ga terug naar boven


Is mijn Thuiswerkgeschenk wel op voorraad?

Het gehele aanbod is op voorraad. Bij ieder pakket staat de voorraadpositie eveneens aangegeven. Indien een Thuiswerkgeschenk uitverkocht raakt, wordt dat op de site vermeld. Indien een Thuiswerkgeschenk sneller uitverkocht is dan de webshop is bijgewerkt nemen wij contact met u op omtrent een passend alternatief.

Ga terug naar boven


Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw?

Alle prijzen zijn exclusief btw. In het bestelproces wordt de totaalprijs eveneens inclusief btw weergegeven. Leveringen naar het buitenland zijn btw vrijgesteld. 

Ga terug naar boven


Hoe zit het met garantie?

Indien een artikel onverhoopt beschadigd of defect is, vervangen wij het artikel direct, snel en kosteloos. We bieden daarin een 100% tevredenheidsgarantie en we doen nooit moeilijk. Het hebben van een klacht is immers al vervelend genoeg. 

Ga terug naar boven


Kan ik een combinatie van Thuiswerkgeschenken bestellen?

Ja, dat kan. U kunt alle soorten Thuiswerkgeschenken bestellen zolang de aantallen maar voldoen aan de minimale besteleenheid per geschenk. Vanaf de minimale besteleenheid per geschenk kunt u in ieder gewenst aantal (meerdere) geschenken bestellen.

Ga terug naar boven


Wordt mijn bestelling gegarandeerd op de door mij aangegeven dag geleverd?

Wij werken met de beste transporteurs van Nederland. Zij garanderen een leverbetrouwbaarheid van meer dan 98%. Uiteraard blijft levering afhankelijk van weer- en verkeersomstandigheden. De gewenste leverdatum kan daardoor nooit als fataal datum aangenomen worden. Onze ervaring is echter dat er praktisch altijd op de aangegeven dag geleverd wordt.

Ga terug naar boven


Kunnen wij een eigen wenskaart of brief laten mee verpakken in het Thuiswerkgeschenk?

Ja, dat kan. U kunt een wenskaart uitzoeken in de betreffende categorie, hier hebben wij een assortiment voor beschikbaar, kosten zijn €1,95 per wenskaart inclusief persoonlijke boodschap. Zelf aangeleverde brieven printen wij voor u in full colour voor €1,50 per brief. Het meeverpakken van de brief doen wij gratis als extra service.

Ga terug naar boven


Waar kan ik als bedrijf terecht met mijn klacht?

Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons.

Ga terug naar boven